Każdy z Was, drodzy uczestnicy, będzie oceniany według poniżej określonych kryteriów. Oceniana będzie praca indywidualna każdego, jego wkład w osiągnięcia zespołu, jak również praca całego zespołu i produkt końcowy.
Początkujący 1 pkt | Rozwijający 2 pkt | Znakomity 3 pkt | Wzorcowy 4 pkt | Punkty 1 - 4 | |
Zawartość merytoryczna | Zgromadzono niewiele istotnych informacji i pobieżnie je opracowano. | Zgromadzono kilka istotnych informacji, nieliczne opracowania własne. | Zgromadzono dużo odpowiednich informacji i odpowiednio opracowano. | Zgromadzono bardzo dużo odpowiednich informacji, wiele opracowań własnych. | 1 - 4 |
Estetyka | Efekty pracy są mało czytelne, grafika nie zawsze współgra z tekstem. | Efekty pracy są mało przejrzyste i czytelne, grafika dobrze ilustruje tekst ale jest jej za mało. | Praca jest przejrzysta i czytelna, grafika dobrze ilustruje tekst ale jest jej za dużo. | Praca bardzo estetyczna, przejrzysta i czytelna, grafika bardzo dobrze koreluje z tekstem. | 1 - 4 |
Kompozycja i poprawność gramatyczna, ortograficzna, stylistyczna. | Zdarzają się niespójności a nawet błędy. | Mało spójna, brak wyodrębnionych części. | Uporządkowana według przejrzystego kryterium, brak błędów gramatycznych, ortograficznych, stylistycznych po wcześniejszych uwagach nauczyciela. | Praca funkcjonalna, uporządkowana logicznie, pełna konsekwencja w układzie graficznym, brak błędów nawet bez konsultacji z nauczycielem. | 1 - 4 |
Umiejętność współpracy w grupie | Całkowity brak współpracy poszczególnych uczniów z kolegami/ koleżankami w grupie, kolejne zadania nie są wykonywane dokładnie i terminowo. | Uczniowie w niepełny sposób współpracują z kolegami/ koleżankami w grupie, kolejne zadania są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo. | Uczniowie dobrze współpracują z kolegami/ koleżankami w grupie, kolejne zadania są wykonywane dokładnie ale nie zawsze terminowo. | Uczniowie bardzo dobrze współpracują z kolegami/ koleżankami w grupie, kolejne zadania są wykonywane dokładnie i terminowo. | 1 - 4 |
Jakość i poprawność wykonania przewodnika (przejrzystość, czytelność, szata graficzna itp.) ; | Przewodnik jest mało przejrzyste, brak elementów graficznych, brak nawigacji. | Przewodnik jest mało estetyczne i przejrzyste, niewiele elementów graficznych, elementy graficzne słabej jakości, słaba nawigacja. | Przewodnik jest estetyczne, przejrzyste, elementy graficzne odpowiednio dobrane ale nie zawsze dobrej jakości, odpowiednia nawigacja. | Przewodnik jest bardzo estetyczny, przejrzyste, elementy graficzne odpowiednio dobrane i dobrej jakości. | 1 - 4 |
Ocena końcowa:
20pkt - 16 pkt: uczestnik wzorowy, najwyższy stopień opanowania wiadomości
15pkt - 11 pkt: uczestnik bardzo dobry, bardzo dobry stopień opanowania wiadomości
10 pkt - 6 pkt: uczestnik dobry, dobry stopień opanowania wiadomości
5 pkt : uczestnik na dobrej drodze dalszego rozwoju, wystarczający poziom opanowania wiadomości